01 Δεκεμβρίου, 2007

Βγάλτε λεφτά από το ίντερνετ

Όπως δηλώνω και στον τίτλο του blog προσπαθώ να βγάζω κάνα φράγκο από το ίντερνετ. Έχω βρει ορισμένους εύκολους τρόπους, όχι για να γίνω πλούσιος όπως τάζουν τα περισσότερα site (απατεώνες!) αλλά για βγάζω ορισμένα λεφτά -όχι πάρα πολλά αλλά ένα ικανοποιητικό έξτρα εισόδημα το μήνα. Σας παρουσιάζω τον καλύτερο και πιο άμεσα επιτεύξιμο τρόπο για να βγάλετε και εσείς ορισμένα λεφτά παρακάτω:

Get Paid To. <--- τι εννοώ με αυτό; Υπάρχουν πάρα πολλά site τα οποία προκειμένου να διαφημίσουν αποτελεσματικά και μαζικά τους χορηγούς τους, δίνουν ένα μέρος από τα διαφημιστικά τους έσοδα. Μοιράζονται δηλαδή, κατά κάποιο τρόπο με τους αναγνώστες τους τα έσοδα τους. Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι φυσικά για να δώσουν κίνητρο στους αναγνώστες να δουν τις διαφημίσεις και να επισκεφθούν τα site των χορηγών τους.

Που "κολλάμε" εμείς με αυτά; Εμείς γινόμαστε τα "υποκείμενα" που υποβάλλονται σε αυτή τη διαφήμιση για να βγάλουμε μερικά έξτρα λεφτά. Συνήθως κάνουμε κλικ στο site της υπηρεσίας που είμαστε γραμμένοι και επισκεπτόμαστε το site του χορηγού μέχρι να λήξη η αντίστροφη μέτρηση που εμφανίζεται (συνήθως 15-30 δευτερόλεπτα). Μετά τη λήξη της αντίστροφης μέτρησης τα λεφτά που βγάλαμε από της επίσκεψη πιστώνονται στον λογαριασμό μας (κυμαίνονται ανάλογα με το site - ενδεικτικά μπορει να βγάζουμε 0,5-2cent ή και παραπάνω ανά διαφήμιση). Τα λεφτά δεν είναι πολλά αλλά ούτε και ο χρόνος που απαιτείται είναι πολύς. Μπορούμε να αφιερώνουμε 10λεπτά με ένα τέταρτο την ημέρα και να βγάζουμε στο τέλος του μήνα ένα ποσό που θα καλύψει κάποιο μικρό έξοδο μας όπως π.χ. το λογαριασμό του κινητού μας (ΠΡΟΣΟΧΗ: μόνο εάν είναι μικρός! :D εάν μας έρχεται 200 ευρώ... καμία σχέση!) ή τις εφημερίδες που παίρνουμε μέσα στο μήνα.

Μπορούμε να βγάλουμε πολύ περισσότερα εάν στείλουμε το referral link που θα μας δώσουν σε φίλους μας και γνωστούς. Με το referral link προτείνουμε σε φίλους μας και γνωστούς να κάνουν ότι κάνουμε κι εμείς δηλαδή να βλέπουν κι αυτή διαφημίσεις και να πληρώνονται. Με αυτό τον τρόπο παίρνουμε κάτι σαν μια μικρή προμήθεια κάθε φορά που βλέπουν μία διαφήμιση. Είναι αρκετά πιθανόν το μικρό εισόδημα που θα βγάζουμε να μεγαλώσει σημαντικά με αυτόν τον τρόπο και το καλύτερο είναι ότι έτσι εμείς θα βγάζουμε λεφτά ακόμα και όταν κοιμόμαστε (δεν εννοώ ότι θα πέφτεις για ύπνο και θα ξυπνάς με 50ευρα στο κομοδίνο αλλά όπως και να έχει κάθε φορά που ένας φίλος μας ή γνωστός μας βλέπει διαφημίσεις ανεξάρτητα από το τι κάνουμε εμείς θα βγάζουμε ορισμένα λεφτά).

Λοιπόν, για να μη γίνω κουραστικός όμως με άλλες λεπτομέρειες σας βάζω παρακάτω ορισμένα από αυτά τα site που προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα. Εάν κάποιος έχει κάποια απορία ή θέλει πρόσθετες πληροφορίες πριν γραφτεί, ας αφήσει κάποιο σχόλιο και θα χαρώ πραγματικά να του απαντήσω.

  • http://bux.to/?r=zip3gr - Ίσως είναι το καλύτερο αυτή τη στιγμή!
  • http://adverbux.com/register.php?ref=9321 - Πάρα πολύ καλό γιατί εκτός από διαφημίσεις σας πληρώνει και για παίζετε παιχνίδια! (αντί λοιπόν να παίζετε tetris ή κάτι άλλο αλλού, παίξτε εδώ και βγάλτε ορισμένα ψιλά)
  • http://www.donkeymails.com/pages/index.php?refid=zip3gr - Αν και δίνει σχετικά χαμηλά ποσά είναι αρκετά καλό γιατί δεν έχει minimum ποσό που πρέπει να συγκεντρωθεί για να πληρωθείς και επίσης είναι δοκιμασμένο χρόνια και πάντα συνεπές (στο συγκεκριμένο είμαι γραμμένος περίπου 3χρόνια και με έχει πληρώσει πολλές φορές!).
  • http://adcash.org/reflink.aspx?mid=41294 - Αρκετά καλό και αυτό γιατί δίνει σχετικά μεγάλα ποσά (σε σχέση με τον μέσο όρο των site). Δεν έχει πάρα πολλές διαφημίσεις βέβαια γι' αυτό το προτείνω ως ένα πολύ καλό συμπληρωματικό (αλλά μη βασιστείτε μόνο σε αυτό!)
  • Υπάρχουν πάρα πολλά άλλα, αλλά για κάποιον που ξεκινάει τώρα, καλό είναι να μην γραφτεί σε 30! και χάσει τον μπούσουλα! Κατά καιρούς θα δημοσιεύω κι άλλα τέτοια site καθώς και θα τα αξιολογώ - συγκρίνω έτσι ώστε να έχετε μία εικόνα για το ποια είναι καλά, ποια αξίζουν, κλπ. Όπως είπα πριν μη διστάσετε να αφήσετε ένα σχόλιο για οποιαδήποτε απορία, διευκρίνηση ή πρόσθετη πληροφορία. Κάτι άλλο που θα πρέπει να ξέρετε είναι ότι θα πρέπει να έχετε ένα λογαριασμό PayPal ή E-Gold για τα περισσότερα. Μπορείτε να πληρώνεστε βέβαια και μέσω επιταγής.... αλλά δεν πολυσυμφέρει... οι επιταγές αργούν να έρθουν και γενικά είναι δύσχρηστες για μικροποσά... εάν δεν έχετε Paypal ή E-gold σας προτείνω να γραφτείτε αλλιώς επιλέξτε την επιταγή (δεν υπάρχει πρόβλημα).

154 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

http://bux.to/?r=JBlack

Πρόσφατα αγόρασα 100 referrels. Λοιπόν δεν ξεσκιστηκαμε και στα φράγκα άλλα 8-10 ευρουλακια βγαινουν.
Γενικως πάντως δεν εχει νοημα να εγγραφεστε στα sites χωρις referral, αφού σε λίγες ώρες θα σας έχει αγοράσει σαν referral κάνας Μεξικάνος.
Αυτά! Καλά κερδή!
http://bux.to/?r=JBlack

G3orgeSt3ve είπε...

Ενδιαφέρουσα πρόταση φίλε μου... Μπορείς να μου δώσεις περισσότερες πληροφορίες; Τι ακριβώς είναι το referral και πως μπορώ να βγάλω κανα φράγκο;

G3orge
http://g3orgest3ve.blogspot.com/

Zip3 είπε...

Referral φίλε είναι αυτός που γράφεται "κάτω" από σένα δηλαδή αν γραφτείς στο site (Bux.to) από το link μου (http://bux.to/?r=zip3gr) για κάθε κλικ που θα κάνεις εσύ θα βγάζω κι εγώ χρήματα (εκτός από σένα που ούτως ή άλλως θα βγάζεις). Εσυ έτσι θα είσαι ένα referral μου (δλδ σύσταση). Αν σκοπεύεις να γραφτείς λοιπόν γράψου "κάτω" από εμένα εφόσον για σένα είναι ακριβώς το ίδιο αλλά θα κάνεις χαρούμενο κι εμένα :D

Μόλις γραφτείς στείλε το δικό σου link στους φίλους/γνωστούς σου, βάλτε στο blog σου, στις σελίδες, email υπογραφές ή όπου αλλού θέλεις και κάθε άτομο που θα γράφεται "κάτω" από εσένα θα σου κερδίζει λεφτά. Εναλλακτικά μπορείς να αγοράσεις μερικά refferal, είναι κάτι σαν επένδυση, δίνεις π.χ. 17 ευρώ για να αγοράσεις 15 referrals που θα σου κάνουν κλικ και εσύ λογικά θα τα πάρεις πίσω (τα λεφτά σου) σε καμιά 10αρια μέρες, από εκεί και έπειτα θα είσαι (+) κερδισμένος και θα βγάζεις πολύ γρηγορότερα απ' ότι μόνος σου.

tasos είπε...

Το bux.to απαιτει λογαριασμο alertpay ενω εγω εχω paypal. Tι γινεται με αυτό?

Zip3 είπε...

Δυστυχώς μέχρι πρόσφατα δεχόταν Paypal αλλά το άλλαξε και τώρα θέλει AlertPay. Απλά φίλε μου φτιάξε έναν λογαριασμό AlertPay.

Αν αποφασίσεις να φτιάξεις by the way θα το εκτιμούσα αν γραφόσουν από το referral link μου (για σένα είναι το ίδιο ακριβώς) εδώ. :D

tasos είπε...

Για να ανοιξω λογαριασμο στο alertpay μου ζηταει αντιγραφο ταυτοτητας. Ειναι ασφλές αυτο?
Θα προσπαθησω να ανοιξω. Αν τα καταφερω θα γραφτω απο το link σου. Αλλα θα ηθελα να μου πεις πως μετα θα φτιακσω και γω ενα λινκ. Πρεπει να εχω ιστοσελιδα?
Πες αν θες την διαδικασια?
Μπορω και να αγορασω referral?

tasos είπε...

zip3 σημερα γραφτηκα στο βθχτο μεσω του link σου. Αν θες πες μου πως να φτιακσω τωρα το δικο μου link.
Σημερα ειδα 9 διαφιμισεις και πηρα 9 λεπτα. Πως να αφξισω αυτο το ποσο?

Zip3 είπε...

Λοιπόν Τάσο,

Δεν είναι ανάγκη να βγάλεις φωτοτυπία ταυτότητας για το AlertPay. Συνίσταται να το κάνεις για να γίνεις verified χρήστης (δλδ να αποδείξεις ότι όντως είσαι εσύ...) αλλα δεν είναι απαραίτητο (εγώ για παράδειγμα δεν το έχω κάνει).

Το link σου και σε alertpay και σε bux.to θα το βρεις εκεί που λέει referral link (ψάξε λίγο στις επιλογές και θα το βρεις πολύ εύκολα), δεν έχει να κάνει με το εάν έχεις ή όχι δική σου ιστοσελίδα.

Για να αυξήσεις τα λεφτά απέκτησε χρήστες που γράφονται από το link σου. Για παράδειγμα εσύ που γράφτηκες από το δικό μου link μου έδωσες σήμερα 9 λεπτά (όσα έβγαλες κι εσύ). Χρησιμοποιήσε το link σου για να γράψεις άλλους ή εναλλακτικά αγόρασε referrals. Εγώ μάζεψα καμιά 20αρια δολάρια πρόσφατα και θα τα δώσω για να πάρω καμιά 15αριά referral. Η λογική λέει πάντως ό,τι βγάζεις στην αρχή να τα δίνεις για referrals ώστε να βγάζεις κι από άλλους (πολύ περισσότερα και πολύ γρηγορότερα απ' ότι μόνος). Όπως καταλαβαίνεις τα 9 λεπτά που έβγαλες είναι πολύ λίγα, εάν όμως είχες για παράδειγμα 20 referrals που σου δίναν καθημερινά περίπου τόσα κλικ, μπορεί να έβγαζες κάνα 2 ευρω την ημέρα (χονδρικά).

Εάν έχεις άλλες απορίες ρώτα ελεύθερα...

tasos είπε...

Ολα ενταξει. Σέυχαριστω. Πεσ μου αν ξερεις αλλα site σαν το buxto ή αλλον τροπο να βγαζεις λεφτα απο το internet.

Και κατι ασχετο αν ξερεις... Εχω ανοικσειλογαριασμο στο paypal και για να επικυρωσει τη πιστωτικη καρτα (εχω μια prepaid) μου ζηταει εναν 4ψηφιο αριθμο τον αοποιο θα μου εστελνε στο card statement. Ξερεις τι εννοει και που θα βρω τον αριθμο αυτον?

Ανώνυμος είπε...

Παιδια συγκεκριμένα το http://bux.to/?r=stelukos πληρώνει καλα αρκεί να την ψάξετε λιγο με τα referrals.

Eνα καλό site για refferals ειναι το http://www.getref.com/index.asp?id=STELUKOS

ΣΤΟ GETREF ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ REFERRALS ΣΕ ΟΠΟΙΟ PROMO SITE ΘΕΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ GETREF

-ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΠΟΝΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΞΑΝΤΛΟΥΝΤΕ ΠΟΤΕ
-ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΠΟΝΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ PROMO SITE ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΜΕΛΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ REFERRALS
-ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΤΟ 10% ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝΕ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ REFERRAL LINK STO GETREF ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ 10% ΑΠΟ ΕΠΟΜΕΝΑ 5 ΜΕΛΗ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝΕ ΣΤΟ GETREF ΤΑ ΜΕΛΗ ΑΥΤΑ

ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΝΤΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΤΕ REFFERALS ΓΙΑ ΟΠΟΙΟ PROMO SITE ΘΕΛΕΤΕ ΠΧ ΤΟ BUX.TO TO ΟΠΟΙΟ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΤΟ Νο 1 SITE

Zip3 είπε...

Λοιπόν σχετικά με το Paypal Τάσο, θα σου έρθει ο επόμενος λογαριασμός της πιστωτικής κάρτας σου χρεωμένος 1,5 ευρώ. Η συναλλαγή θα γράφει έναν αριθμό. Τα 4 τελευταία ψηφία θα είναι ο αριθμός που εννοεί η Paypal. Μόλις τα γράψεις και κάνεις confirm θα σου επιστραφεί το 1,5 ευρώ (και θα είναι confirmed ο λογαριασμός σου).

Σχετικά με άλλα site έχω και μερικά άλλα καλούτσικα αλλά νομίζω όχι όσο το bux.to. Θα στα γράψω αύριο σε άλλο comment.

tasos είπε...

Βασικα δεν εχω ακριβως πιστοτικη, εχω την prepaid της κυπρου και δεν μου ερχεται λογαριασμος. Ξερεις τι γινεται σε αυτην τη περιπτωση?
Στειλε sites.
Για τα autoclicker τι λες?

Zip3 είπε...

Λοιπόν Τάσο, ορίστε μερικά Links για Paid to Click Sites:

dailyclicks
p2c
adverbux
donkeymails
adcash

Για αυτό με την Prepaid δε ξέρω. Μάλλον στην θέση σου θα επικοινωνούσα με την τράπεζα για να μου δώσει τα στοιχεία (ταυτότητα) της συναλλαγής και εκεί λογικά θα φαίνεται και αυτός ο αριθμός.

To autoclicker δε το ξέρω.

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα εγω εκανα εγγραφη στα δυο πρωτα εκανα και ενα account sto alertpay μετα απο κι και περα τι κανω απλα μπενω και κλικαρω σε διαφημησεις ειναι δλδ τοσο απλο?με τους ποντους πθ μαζευω τι γινετε που τους βλεπω?

Απλός πολίτης είπε...

Παιδια λεφτα βγαζεις απο ολο αυτο το συστημα. Το κλειδι ειναι τα refferals . Το συστημα με τα sarveys ειναι πιο δυσκολο γιατι ειναι "ειδικη" διαφημιση, ο διαφημιζομενος πληρωνει πολλα οποτε ειναι πολυ λιγα.
Μην περιμενετε μονο απο αυτο να βγαλετε καποια λεφτα.

http://kanelefta.blogspot.com/

Η μεθοδος με τα clicks ειναι καλυτερη. Μερικα κλικ την ημερα για να δεις καποιες διαφημισεις, και μερικους refferals να βρεις και μπορεις να βγαλεις ενα καλο χαρτζηλικι. Τωρα αν το κυνηγησεις και οι refferals ειναι πολλοι (3ψηφιο νουμερο) και ενας συνδιασμος απο 4-5 site και surveys μπορει να αρχισει να αποκτα ενδιαφερον.


http://www.easyclicks.gr/?ref=stilianidis
http://www.titanclicks.com/signup.php?ref=stilianidis
http://bux.to/?r=stilianidis

Τα παραπανω Link ειναι δοκιμασμενα οτι ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ.

Τα τρελα ποσα που βλεπετε να διαφημιζουν ξεχαστε τα εκτος και αν το κυνηγησετε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ και αφιερωσετε ΠΟΛΥ χρονο και αρκετο καιρο.

Επισης μια "χαζομαρα" των ελληνων κυριως που ειμαστε πονηρεμενοι και εξυπνοι ειναι οτι μπαινουν στα site αυτα χωρις refferal (χωρις να ειναι κατω απο καποιον δηλαδη) οποτε οι εταιρειες τους πουλαν ως refferals σε αλλους και κονομανε. Οποτε καλο ειναι οταν κανετε μια εγγραφη να ειστε refferal απο καποιον.
Αν μαζευτει μια μεγαλη ομαδα απο ανθρωπους με refferals οι οποιοι ξερουν τι θελουν (ενα χαρτζηλικι) μπορει να αποδωσει για ολους. Θελει υπομονη και επιμονη.

http://www.alertpay.com/?wcXJtgIBmX%2fBUX1s8jCgpw%3d%3d
http://www.titanclicks.com/index.php?ref=stilianidis

Στην διαθεση σας για οποια πληροφορια θελετε. Και επισης οταν ΠΛΗΡΩΝΕΣΤΕ απο καποιο τετοιο site ΜΟΝΟ τοτε να το βαζετε σαν link.
Μην κυνηγατε refferals σε site που δεν εχετε πληρωθει γιατι απλα απογοητευεται ο κοσμος. Φατε λιγο χρονο να μαζεψετε μονοι σας το ελαχιστο ποσο, ζητηστε πληρωμη και αν ολα ειναι καλα τοτε βαλτε refferal. Στα site που σας εδωσα εχω πληρωθει απο ολα. Εχω καμμια δεκαρια ακομα που δοκιμαζω. Αν πληρωθω και απο κει θα ενημερωσω.
Μεγαλη προσοχη στα στοιχεια σας. Να ειναι αληθινα.


Απο αυτο δεν εχω πληρωθει ακομα , αλλα εχει ΠΑΡΑ πολλες διαφημισεις οποτε αν καποιος εχει χρονο και ορεξη ας το δοκιμασει:

http://www.getref.com/index.asp?id=STILIANIDIS

Αν θελετε βοηθεια με τροπους για refferals κτλ stilianidis@mail.gr

Ανώνυμος είπε...

http://www.donkeymails.com/pages/index.php?refid=zip3gr - πως λειτουργει που πρεπει να πατησεις?εξηγησε λιγο για το σικεκριμενο

Zip3 είπε...

Στο DonkeyMails υπάρχουν αρκετοί τρόποι να κερδίσεις. Δύο είναι οι πιο σημαντικοί –κατά την άποψη μου:

Κάνοντας κλικ στο “Your Inbox” διαβάζεις διαφημιστικά emails.
Και στο Paid2Click κάνεις κλικ σε διαφημίσεις.

Υπάρχουν επίσης:
Paid2Signup όπου εγγράφεσαι ως μέλος σε διάφορα site και πληρώνεσαι
PaidToolbar όπου κατεβάζεις μία μπάρα-toolbar στον web browser σου και κερδίζεις χρήματα βλέποντας διάφορα site που σου εμφανίζει η μπάρα
Get Paid to Review όπου κερδίζεις χρήματα με το να επισκεφτείς ένα site που σου υποδεικνύεται και να βρεις αυτό που σου ζητάει.
… και διάφοροι άλλοι τρόποι.

Για αρχή σου προτείνω να δοκιμάσεις τα δύο πρώτα…. Και αργότερα ασχολείσαι αν θες και με τα άλλα!

Ανώνυμος είπε...

Διαβάστε εδώ έχει έναν αρκετά αναλυτικό οδηγό

http://electronichuman.blogspot.com/

Έχει ενδιαφέρον

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα
Ξέρω και εγώ ένα site που σε βοηθάει να βγάλεις λεφτά:
http://europoula.blogspot.com

Ανώνυμος είπε...

παιδια εγω παταω τον κωδικο και το username μου στο alertpay αλλα δεν μπορω να μπω στο λογαριασμο μου. τι να κανω????

cat είπε...

καλησπερα σε ολους σας εχω ακουση οτι το http://bux.to/?r=zip3gr ειναι απατη και σου ζητανε 50 ευρο για να γραφτης μελος.Με ενδιαφερει να ειναι ευκολο στη χρησει και να σε πληρονουν εστο και λιγα αλλα σιγουρα να μην ειναι απατη Εσεις πιο site μου προτηνετε?Η απαντηση σας ειναι πολυτημη.Ευχαριστω προκαταβολικά

Zip3 είπε...

Καλησπέρα cat. Το Bux.to δεν είναι απάτη και δε θέλει χρήματα για να γραφτείς! Είναι εντελώς δωρεάν. Αν θέλεις μπορείς να πληρώσεις για να αποκτήσεις μέλη "κάτω από σένα" (για να βγάλεις λεφτά δηλαδή πολύ πιο γρήγορα). Δεν είναι απάτη και στο λέω γιατι έχω απτά παραδείγματα πληρωμών! Απλά να ξέρεις ότι αργεί ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ να πληρώσει! (παίρνει αρκετούς μήνες!!!)

Ανώνυμος είπε...

εδώ και μια βδομάδα που τρέχει η search engine μου online, έχω ήδη επισκέψεις και παίρνω προμήθειες. Νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να της ρίξετε μια ματιά.
Εγώ πάντως πρώτη φορά έπεσα πάνω σε κάτι τέτοιο. Η σελίδα μου διαφημίζεται σε Google και έχω επισκέψεις απότην πρώτη μέρα. Το ίδιο το σύστημα τους προωθεί και μπορώ ο ίδιος να ελέγξω τα Traffic stats. Θα μπορούσα να περιγράφω ώρα...πιστεύω όμως ότι είναι καλύτερα να επισκεφθείτε τη μηχανή μου και να αφιερώσετε λίγο χρόνο.Δείτε τις δυνατότητες της και την φιλοσοφία του ανθρώπου που τη στηρίζει .Το συγκεκριμένο αν το τρέξεις αφήνει..Ρίξτε μια ματιά http://thetis-people-search.ws

celia είπε...

Καλησπερα και απο μενα!
Εχω δοκιμασει κ εγω προσωπικα αυτα τα sites και διαβασα σε πολλα forums αποδειξεις οτι πραγματικα δινουν λεφτα, μερικα ισως με καποια καθυστερηση.
3 απο αυτα ειναι τα καλυτερα κατα την αποψη μου

αν θελετε κανετε register απο τα παρακατω links ωστε να ειμαι εγω ο referral σας

http://bux.to/?r=celiath
http://www.clixncash.com/index.php?ref=celiath
http://www.neobux.com , εδω αν θελετε βαζετε στο referral username: celiath

ευχαριστω!

kordeliotaki είπε...

PEDES THA ITHELA NA SAS PROTINO MIA ISTOSELIDA I OPOIA THA MPOROYSE NA SAS KANEI VGALETE KAPOIA LEFTA ISOS POLLA ISOS KAI LIGA ALLA AN THA THELATE ESEIS PROSOPIKA ME PART-TIME,I FULL-TIME THA MPOROYSATE NA KANETE POLLA APLA MPEITE EDO KAI DEITE TO TI PAIZETE EGO TO KANO AFTO EDO KAI 3 MINES KAI TA PAO POLLY KALA OPOTE GT NA MN TO DOKIMASETE KAI ESEIS O PROTOS MINAS DOREAN EINAI KAI DN EIMASTAI APAYTES TIS PIRAMIDES HERBALIFE,AMWAY, OPOIOS THELEI AS MPEI.http://mail-biz.com/?109346






KAI THA ITHELA NA PO STON DIAXIRISTI TOY BLOG EDO OTI THELO NA KANO MIA DIAFIMISI THELO NA EPIKINONISI MAZI MOY STO EMAIL MOY KORDELIOTAKI@LIVE.COM KAI OPOIOS ALLOS THELEI NA MOY KANEI KAMIA EROTISI AS MOY MILISI KAI AYTO APO TO E-MAIL MOY.

Ανώνυμος είπε...

Θα ηθελα να σε ρωτησω ποσα περιπου χρηματα βγαζεις τον μηνα για να εχω μια ιδεα. Ακομη πως δημιουργεις paypal , γινεται μονο απο το internet? χρειαζεται να πληρωσεις? και ποσα χρονο χρειαζεται για να πληρωθεις. Ευχαριστω

Ανώνυμος είπε...

Θα ηθελα να σε ρωτησω ποσα περιπου χρηματα βγαζεις τον μηνα για να εχω μια ιδεα. Ακομη πως δημιουργεις paypal , γινεται μονο απο το internet? χρειαζεται να πληρωσεις? και ποσα χρονο χρειαζεται για να πληρωθεις. Ευχαριστω

KORDELIOTAKI4 είπε...

paypal kaneis me ena email kai ena pass poy tha doseis kai na soy po ego posa vgazo dn tha pistepseis apla soy lew ego dokimase to kai o protos minas dorean einai an deis oti dn ta kataferneis stamata analitika sto site.

Ανώνυμος είπε...

giati stis perisoteres apo aytes tis selides den mou bgazei katholou ads

tyxeros είπε...

zip3 kalimera onomazome panagioths kai jekinisa na mpo kai ego sti parea tou bux.to mesa apo thn parakato sistasi sou http://bux.to/?r=zip3gr
simlironontas th forma me ta stixia mou antimetopisa problima se afto to simio ti akribos zitai kai an xreo8o apo afto;
*AlertPay or YourBuxCard Email Address for Payments:

tyxeros είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΤΟΣ ΔΟΥΛΕΥΥΕΙ ΤΟ ΒUX.TO ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ .

http://bux.to/?r=LIAKOSSS

tyxeros είπε...

celia καλημέρα προσπάθησα να έρθω σε επαφή με δύο από τους παραπάνω φίλους ανεπιτυχώς. Άνοιξα λογαριασμό στο βοχ.το και θέλω να επεκταθώ και σε άλλα site με το ίδιο αντικείμενο.

Θα ήθελα να ανοίξω λογαριασμούς μέσα από τις δικές σου παραπάνω συστάσεις και να σε ρωτήσω φυσικά και κάποια πράγματα διότι νεοφώτιστος παρευρισκόμενος στο είδος.

Αν και εσύ επιθυμείς το ίδιο απάντησε μου για να βρούμε ένα πιο ιδιαίτερο τρόπο επικοινωνίας.

eleni είπε...

Καλημέρα θα ήθελα να σας ρωτήσω αν γνωρίζετε αυτό το site http://www.attenzo.com/Eykairies-Stadiodromias βγάζεις λεφτά η είναι απατή ?με ενδιαφέρει εκεί που λέει (Γραφίστας
Ο υποψήφιος θα πρέπει να έχει καλή γνώση και εμπειρία στη σχεδίαση και δημιουργία γραφικών για ιστοσελίδες σε οποιοδήποτε εργαλείο όπως Adobe Photoshop, Corel κλπ.) μήπως ξέρετε αλλά site για να βγάλω λεφτά από τη γραφιστικη?
είμαι γραφίστας και θα ήθελα να δουλέψω από το σπίτι γιατί τα πρωινά δουλεύω σε παιδικούς σταθμούς είμαι και παιδαγωγός
ευχαριστώ εκ τον προτέρων

ελενη είπε...

Καλημέρα θα ήθελα να σας ρωτήσω αν γνωρίζετε αυτά τα site
http://www.fortunecity.com/
http://www.critics.gr/
http://www.epixeirisi.biz/
http://homepages.pathfinder.gr/paid2surf/
http://mail-biz.com/c/welcome.cgi
http://www.workinhome.eu/
http://xn--mxaaheucak9afakc5bnee.com/
http://extramoney.ueuo.com/extra.htm
βγάζεις λεφτά η είναι απατή ?
ευχαριστώ εκ τον προτέρων

Zip3 είπε...

Καλησπέρα Ελένη,
δυστυχώς δε ξέρω τίποτα για τα site που λες. Δε τα έχω επισκεφτεί ποτέ και δε ξέρω αν είναι ή όχι απάτη... (αν βρω λίγο χρόνο θα τους ρίξω μια ματιά).

Παναγιώτη (tyxeros) σόρρυ που δε μπόρεσα να σου απαντήσω αλλά είχα μέρες να μπω στο ίντερνετ γιατί έλειπα. Απ' ότι είδα όμως έλυσες το πρόβλημα που είχες και κατάφερες να μπεις στο bux.to. Αν χρειαστείς κάποια άλλη βοήθεια πες μου...

Ανώνυμος είπε...

Zip3 καλημέρα, ξεπεράστηκε το προβληματάκι στο σημείο που ζητάει Paypal στο box.to αναγράφοντας εκεί μόνο το μαιλ μου. Αν δουλέψει το σύστημα και μαζευτεί ένα σεβαστό πόσο, θα χειριστώ το θέμα ανάλογα με το Paypal. Αν τελικά δεν είναι μούφες όλα αυτά. Έχω διαβάσει κάπου πως υπάρχει στο box.to ένας τρόπος που σε ειδοποιεί όταν ενημερώνονται οι καινούριες διαφημίσεις, όποτε λογικά πατάς και περισσότερες ανά το 24ο. γνωρίζεις τίποτα για αυτό. Για πιο άμεση επικοινωνία το μαιλ μου είναι το παρακάτω eimaityxeros@hotmail.com

Ανώνυμος είπε...

Zip3 δεν είμαι ο Ανώνυμος στο παραπάνω μήνυμα αλλά ο tyxeros

Ανώνυμος είπε...

graftika kai o theos voithos.. :P thanks.:P http://bux.to/?r=nikosxa

Ανώνυμος είπε...

πως μπορώ να κάνω και άλλους φίλλους μου να γραφτούν έτσι ωστε να κερδίζω κι εγώ κι αυτοί χρήματα? ευχαριστώ.

George είπε...

Είναι ασφαλές να δείνω τα πραγματικά μου στοιχεία(ονοματεπώνυμο,διεύθηνση κ.α.) σε ιστιοσελίδες όπως: Bux,AlertPay,E-Gold,PayPal και άλλα από αυτά που έχεις γράψει(Zip3);

Ανώνυμος είπε...

κλασσική πυραμίδα, μπείτε στο getpaid.gr για να καταλάβετε περί τίνος πρόκειται

Ανώνυμος είπε...

http://www.getpaid.gr

Ανώνυμος είπε...

Check my webpage
www.gatopardos.com

lefta apo to internet είπε...

παιδια οντως ολα αυτ ιπαρχοθνε και ειναι αλιτηεια δοκιμαστε και εδς....http://pollaleftastointernet.blogspot.com/2010/05/lefta-sto-internet-oxi-polla-isa-isa.html

lefta apo to internet είπε...

ι μαλλον ποιο ευκολα εδω
http://pollaleftastointernet.blogspot.com/

lefta apo to internet είπε...

paidia exw na kanw mia erotisi vazw atoma me to diko mou to link edw...http://bux.to/?r=arisgev den mou erxonte referral..giati kserei kaneis..?

O-D-I-Rules_Gate21 είπε...

to kalutero site einai to Bux kata tin gnomi mou. http://bux.to/?r=odirules

maria είπε...

Καλησπερα σε ολους.Μολις βρηκα το blog και να πω και γω την γνωμη μου. Επειδη εχω δοκιμασει καποια τετοια sites,για μενα το καλυτερο,απο το οποιο εχω πληρωθει κιολλας ειναι το NEOBUX.Τωρα θα παω για δευτερη πληρωμη (10 δολλαρ),αν και λεω να τα αφησω μεσα να μαζευτουνε λιγα ακομη.Ειμαι γραμμενη 3 μηνες σε αυτο.Εχει ελληνικο φορουμ και οτι απορια εχει ο καθενας,μπορει να λυθει.Ολα τα παιδια ειμαστε μια παρεα. Το ποσο που εχει δοθει μεχρι σημερα στους χρηστες,ειναι τεραστιο! Το καλο ειναι οτι τα λεφτα σου τα παιρνεις με το που κανεις την αιτηση,δηλ. μεσα σε 1 λεπτο το πολυ! Οποιος θελει,μπορει να κανει δωρεαν εγγραφη εδω -> http://www.neobux.com/?rh=67723132336772

Ανώνυμος είπε...

TO XEKINISA K GW PAIDIA KA PERIMENW APOTELESMATA.....THA PROSPATHISW K GAITA REFFERALS AN KAI DEN TO EXW KATALAVEI PWS GINETAI ...

Παύλος είπε...

paidia to kalutero einai na mpeite sto www.lefta-sto-internet.com
vgazeis polla lefta me allo polu pio eukolo tropo ! diavaste polu kala ti leei h istoselida . egv apo thn prvth mou evdomada ekana 2.500 eurw !!!!!! protimhstte to casino apo th lista 888.com .

Ανώνυμος είπε...

ενας αλλος καλος τροπος παιδια που αξιζει τον κοπο και ισως βγαζεις και παραπανω χρηματα ειναι αυτος εγω το ψαξα λιγο..ριξτε μια ματια εδω http://mail-biz.com/?109878

Ανώνυμος είπε...

παιδια ενας αλλος καλος τροπος ειναι εδω .. http://mail-biz.com/?109878 ριξτε μια ματια βγαζεις και παραπανω χρηματα

κλιματισμος είπε...

Μαλιστα μαλιστα λοιπον το γραφω σε ολους οσοι ασχολοθνται με αυτα τα ptc site λοιπον παιδια μην ασχολειστε αυτο το συστημα ειναι φτιαγμενω ετσι ωστε να περνουνε λεφτα μονο αυτοι που εχουνε την ιστοσελιδα και τα περισοτερα ptc site ειναι απατες θα πληροσουνε μια φορα και τελος μπορει και 2.. αλλα δεν εξιζει να δουλεβετε να χανεται χρονο και να περνεται 0,01 cent. να θυμαστε πως χορις κοπο και δουλεια στο ιντερνετε δεν θα βγαλετε λεφτα.. αυτα ειχα να πω σθντομα θα φτιαξω δικο μου βλογκ και θα φτιαξω ειδικα βιντεο για το πως να βγαλετε πραγματικα λεφτ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.

Ανώνυμος είπε...

Φιλε μου ,δεν ειναι ολα τα ptc sites απατη. Τα περισσοτερα ,δεν λεω ,ναι ειναι,αλλα για το neobux δεν μπορει να πει κανενας τιποτα,γιατι ΠΛΗΡΩΝΕΙ εδω και 3 χρονια,κανονικα και αμμεσα !

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΤΑ ΤΟ NEOBUX ΠΑΙΔΙΑ (http://www.neobux.com/?rh=67723132336772),
TO ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ONBUX (http://www.onbux.com/?rh=993d2d4f3f3cffb7c1dd1d338f89308a)!
KAI TO IFBUX (http://www.ifbux.com/?r=2229) !
ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ,ΑΡΚΕΙ !

elspoka είπε...

Το καλύτερο paid to click site ειναι το buxlead.com, εχω πληρωθει, εχω διαφημισει σελιδες και επειδη είναι καινουργιο εχω βρει και direct referrals ευκολα. Αν θέλετε να το δοκιμάσετε θα το εκτιμουσα αν εγγραφώσασταν απο το link μου:
http://www.buxlead.com/?ref=elspoka

theo είπε...

Παιδιά το ΝΕΟΒΘΧ είναι το καλύτερο site by far. Βγλαζω $30 την ημέρα. Όχι χωρίς κόπο βέβαια! http://bit.ly/gCEwsz

news-mus είπε...

Βγάλτε Λεφτά!!!!

Δείτε και εδώ:
http://news-mus.blogspot.com/p/blog-page_13.html

Ανώνυμος είπε...

Βγάζω $40 την ημέρα. Ρίξτε μια ματιά εδώ http://40eurosperday.wordpress.com/

Ανώνυμος είπε...

Προσοχή παιδιά γιατί υπάρχουν πολλά SCAM sites.

Αξιόπιστες PTC σελίδες που πληρώνουν:

Λεφτά χωρίς λεφτά
http://leftaxorislefta.blogspot.com/p/blog-page.html

xxxxxxx............. είπε...

vgalete xrimata kai apo edo deite poli aplous tropous gia na vgalete xrimata apo to internet www.doulia-sto-internet.blogspot.com

Ανώνυμος είπε...

Μπορείτε να είστε ενημερωμένοι για τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με τα PTC Sites από αυτή τη σελίδα:

Νέα των PTC

Η σελίδα ενημερώνεται σχεδόν καθημερινά, οπότε αν κάποιο PTC γίνει SCAΜ θα το μάθετε αμέσως :-)

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΔΙΑΒΑΖΑ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΜΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ SITES ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΥΠΟΣΧΟΜΕΝΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ Η ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΕΠΕΙΔΗ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΥΠΑΚΙ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ SITES ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΕΝΤΟΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ SITE ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΞΕΦΡΑΣΕ ΘΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ.ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΑΓΑΜΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΤΖΑΜΠΑ. ΤΟ SITE EINAI LEFTA-STO-INTERNET KAI ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΑΤΗ ΜΕ ΚΑΖΙΝΑ. ΜΗΝ ΤΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙΤΕ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΗ ΑΠΑΤΗ. ΑΥΤΑ!!!!

Ανώνυμος είπε...

ean thelete lefta pigente na doulepsete.giath ola afta ine malakies,gia na ta konomane kapoih apateones.katalavete!!!grapsou eki k grapsou alou k malakies!!pata edo xese eki.filadia na pao na pao na petakso sta spitia k perno 5 eyro thn ora.

Ανώνυμος είπε...

tora se pistepsame esena PAYLOS ela re megale siga!!apo to kazino???xaxaxa GIA TOSO KOROIDA MAS PERNAS!!les sto 2011 na iparxoune toso ma toso megala koroida.ipame na les xazomares ma oxi toso xontres!!ala malon k esi thes na bris kana koroido gia na vgalis kana 2 evro to mina!!h alh evgale 10 evro se 3 mines!!k to lei kai me kamari!!otidipote doulia k na kanis,10 evro ta vgazis se 2 ores.filadia na petas.deliveri na doulepsis.otidipote.doulevontas omos,k oxi na prospathis apo to internet k vlakies.ta exo psaksi poli pio prin apo esas!

gastava είπε...

Pedia kante ena Check kai auto : http://www.esb.gr/ptc/register.php/gastava.html
17 diafimiseis apo 0.006 euro!! =0.102 tin imera!! kai gia Premium mono me 10 euro exeis 25 diafimiseis apo 0.0095 !! enw oi referrals 0.0045 ana click...
Einai kathara elliniko kai 100% aksiopisto PTc site... einai fantastiko kai plirwnei... episeis mporeis na baleis stetheres kathimerina diafimiseis mono me 5 gia tous 4 protous mines..!! einai apla fantastiko ... Mia megali elliniki koinotita

Ανώνυμος είπε...

egw paides dokimazw afto to site, plirwnei leei 0.45 tin wra gia auto surf.tsampa einai kai den kaneis tpt.dokimaste opoios thelei.

http://www.surfjunky.com/?r=kostas79

kostas patra είπε...

Εγω με referrals κερδιζω καλα λεφτακια συστηνοντας άλλους ιδιοκτητες blog στο clickbanner affiliate network.
οποιος γραφτεί μεσα απο το λινκ μου κερδιζω 10% απο τις προμηθειες του! :-) μπειτε και εσεις να δειτε αν θελετε

ΦΟΙΤΗΤΗΣ είπε...

Καλησπέρα,θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα μπήκα δημιούργησα λογαριασμό μετά τι κάνω; μπορείς να μου εξήγησης λίγο την διαδικασία;
ευχαριστώ για το χρόνο σας.
http://www.foithtologia.com/

DKRSMAST είπε...

Geia sas paid einai enas neos xristis sto neobux tha ithela na me voithisetai. Mporite na me voithisetai tha ithela na eggrafo se enan xristi sto neobux Gia na xtipao stis diafimisis mporite na me peite pos na eggrafo Gia na vgalo kapoia xrimata stilte email to email mou einai. Dkrsmast@gmail.com euxaristo

Ανώνυμος είπε...

Εγώ έχω βγάλει 5000 ευρώ περίπου τους τελευταίους 7 μήνες παίζοντας lay!
Χωρίς ρίσκο.. πιστεύω όποιος δεν έχει παροπίδες θα πρέπει να το δοκιμάσει και να δει ότι αξίζει! To πιο αστείο είναι πως δεν είχα ιδέα από στοίχημα! Εδώ βρήκα λινκ με επεξηγηματικό άρθρο, για να μη σας γράφω κατεβατά! Καλά κέρδη!

http://www.betqueen.gr/index.php?option=com_content&view;=category&layout;=blog&id;=10&Itemid;=14

Ανώνυμος είπε...

Αυτο το stie πληρωνει για να ποσταρεις link minimum payout 5.00 $
http://adf.ly/?id=1201332

Ανώνυμος είπε...

Ενας ελληνας ονοματι reggen666 εχει καταφερει να βγαζει 2.500$ τον μηνα με πολους refferals ομως δειτε αυτο το site:http://www.neobux.com/?r=greekmatrix

Ανώνυμος είπε...

Ενας ελληνας ονοματι reggen666 εχει καταφερει να βγαζει 2.500$ τον μηνα με πολους refferals ομως δειτε αυτο το site:
http://www.neobux.com/?r=greekmatrix
Υ.Γ θα το εκτιμουσα πολυ οποιος γραφτει να μπει με referral μου που ειναι το greekmatrix

Ανώνυμος είπε...

NEO ελληνικο ptc site πληρωνει μωλεις απο τα πρωτα 0.10$ cents
http://www.greekptc.eu/index.php?ref=greekmatrix

Ανώνυμος είπε...

το site που σας δινω πληρωνει 5δολαρια μονο και μονο εαν κανετε εγγραφη! και μετα καθε ατομο που θα γραφετε εσεις θα περνετε 5δολαρια για το καθενα! http://adf.ly/4W3X3 κανετα εγγραφη και καλα κερδη!!!

Lila είπε...

Έκανα εγγραφή...Μπορεί κάποιος να μου πει τώρα τι πρέπει να κάνω???

Paskainger είπε...

Μπειτε εδω και δεν θα το μετνιωσετε!Ο καλυτερος τροπος να βγαλεις λεφτα!!!Κερδισα στην πρωτη μερα 400 ευρω μηνιαιος για ολη μου τη ζωη.Γινε και εσυ εισοδηματιας!

http://otinanai-paskainger.blogspot.com/2012/01/wazz-ub.html

Ανώνυμος είπε...

Παιδία ένας είναι ο τρόπος να βγάλετε εύκολα και γρήγορα λεφτά.
http://adf.ly/?id=1410102
Γραφτήτε στο site και το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μικραίνεται τα url (διευθύνσεις) απο τραγούδια που ποστάρετε στο facebook η twitter η σε κάποιο forum και όποιος πατάει επάνω θα βλέπει μια διαφημισούλα 5 δευτερολέπτων και εσείς θα πληρώνεστε!!!

Ανώνυμος είπε...

το πιο καλο ειναι το clixsense.com αποδιδει πολυ καλα λεφτα και οσο για αυτα που λετε για μεχικανους εγω δεν ειδα πουθενα .......καλα κερδη και απο μενα !!!!
Welcome to clixsense
http://www.clixsense.com/?3987271

deardark είπε...

b6u2p.cjb.net einai to poio eukolo k grhgoro site gia na bgaleis lefta. mporeis na noikiaseis kateu8ian pente referals. s 6 meres peira ta prwta 2$ paypall.

gefo είπε...

i need referrals...plz edw http://bux.to/register.php?r=gefo

Ανώνυμος είπε...

Ο πιο απλός τρόπος να βγάλεις χαρτζιλίκι στο ιντερνετ! http://linky.gr/

rita είπε...

Στο παρακάτω βίντεο μάθημα θα μάθουμε τα έξεις:

Πως φτιάχνω blog στο blogger.com
Πως επιλεγώ ένα domain name για το blog που φτιαχνω
Προσθέτουμε ειδικούς κωδικούς στο blog μας
Πως βρίσκουμε λέξεις κλειδιά και πως τα χρησιμοποιούμε
Που προσθέτουμε της διαφημίσεις για να έχουμε περισσότερα κλικ
Μαθαίνουμε το πως θα πρέπει να δημοσιεύουμε σωστά τα άρθρα στο blog μας
Τι είναι το page rank
Πως κλείνουμε τα λινκ με tags rel nofolow
Και πολλά αλλά σημαντικά πράγματα
http://lefta4you.blogspot.com/2012/01/pos-ftiachno-blog-dimiourgia-blog.html

TsigganaKardia είπε...

Εγω παιδια εχω βρει αρκετα καλες σελιδες οι οποιες αποφερουν καλα κερδη σε 1 μηνα αμα πραγματικα ασχοληθητε για να βγαζετε χρηματα δεν ειναι απατη οπως ακουγετε οποιος θελει απλα ακολουθει
http://www.richptc.com/index.php?ref=kiotsekidis 1$/διαφημιση

http://www.twodollarclick.com/index.php?ref=kiotsekidis στα 2 $/διαφημηση

http://www.sixdollarclick.com/index.php?ref=kiotsekidis στα 6$ /διαφημιση

http://www.sevendollarclick.com/index.php?ref=kiotsekidis

αυτη εχει απο 7$,10$,12$,15$ σε καθε διαφημιση

Οι διαφημισεις ανανεωνονται καθε 24ωρες και συμφερουν παρα πολυ ωστε καποιος να ασχοληθει οποιος θελει πληροφοριες σχετικα με τις σελιδες ας μου γραψει kiotsekidis70@gmail.com

TsigganaKardia είπε...

http://www.sixdollarclick.com/earnBanner.php?username=kiotsekidis

ΛΗΜΝΟΣ είπε...

http://www.trivago.gr/pankalon-330567m/%CF%86%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%B5%CF%82
κέρδισε χρήματα ανεβάζοντας φωτογραφίες, αναφορές και τις ταξιδιωτικές σου εμπειρίες

Ανώνυμος είπε...

το neobux εχει πληρωσει 70εκατομμυρια δολαρια στα 17εκατομμυρια μελη του!

αξιζει μια δοκιμη
http://tiny.cc/laq1dw

Ανώνυμος είπε...

TI ΕΊΝΑΙ TO security code ΤΗΣ bux.to ΠΟΥ MOY ΛEEI ΌΤΙ TO ΚΆΝΩ ΛAΘOΣ ΣΥΝΈΧΕΙΑ

antonis tzivel είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ SITE http://alturl.com/3ni7y.ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ MLM ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΙΕΣ ΟΥΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ REFFERALS.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗΝ ΖΩΗ.ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΡΙΑ ΕΧΕΤΕ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ EMAIL ΣΤΟ jbptripler1@gmail.com

Γιωργος Μουσικος είπε...

Καλημέρα!!!έχω κ γω μια ερώτηση!!στο bux μου ζητάει κάπου στα 300-400 δολλάρια για 500 referrals!!ας υποθέσουμε ότι εγω το κάνω αυτό!!μετά μου λέει ότι θα παίρνω 1.500 δολλάρια το μήνα με 500 referrals!!η ερώτηση μου είναι η εξής:θα έχω σίγουρα κάθε μήνα αυτό το πόσο??αξίζει η οχι?είναι στάνταρ???ευχαριστω Γιώργος

Γιωργος Μουσικος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Kαλησπέρα σε όλους..Ένα άλλο πολύ καλό site είναι το neobux...Ακολουθήστε με και δεν θα χάσετε...


http://www.neobux.com/m/v/?rh=4D724E6562756C6F75733132

panagiwths89maxhtec είπε...

ontos to kalytero ptc site
http://www.neobux.com/?rh=6B726573686B6173

http://www.neobux.com/?rh=6B726573686B6173


http://www.neobux.com/?rh=6B726573686B6173

NEOBUX είπε...

http://www.neobux.com/?rh=6B726573686B6173

HappyLifeAffiliates είπε...

Δείτε πως βγάζω λεφτά από το ίντερνετ... ΠΑΘΗΤΙΚΌ ΕΙΣΌΔΗΜΑ με το σύστημα των Happy Life Affiliates

justbeenpaid είπε...

Gia sas kai apo mena. kai ego pleon enas apo aftous pou vgazoun lefta apo to internet.Ime gramenos stin Zeekrewords kai sto just been paid.. prosopika pistevo oti gia arxi to justbeenpaid einai kalitero apo tin Zeekreword giati vgazis pio grigora lefta kai perisotera. se dini kai pio pola apo refferals.Evgala mesa se 20 meres 400$ me arxika 10$ :) kai exo alla 500$ kerdismena .. kalo den akougete. meta pou pira to kerdos asxolithika kai me tin zeek. Genika na po tin alithia oti marese perisotero apoti i zeek. ala asxoloume kai me ta dio. perisotera borite na dite kai edo prosopiki mou istoselida http://ergasianet.weebly.com

antonis tzivelekis είπε...

Παιδια καλησπερα.Οποιος ενδιαφερεται να βγαλει λεφτα απο το ιντερνετ μπορει να μου στειλει ενα email στο antonis.tzivelek@gmail.com.
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΟΧΙ ΑΠΑΤΕΩΝΙΕΣ ΣΤΥΛ ΠΥΡΑΜΙΔΑΣ-ΟΧΙ ΠΩΛΗΣΗ ΑΓΑΘΩΝ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.

nikos είπε...

Ego protino anepifilakta na diavasete afto to athro http://grdeals-gr.blogspot.com/2012/07/blog.html leei gia mia eteria opou asxolite me diafimisis k twra exei vali mesa kai tis legomenes mini jobs... dld se vazi na kanis kapies dikes tous doulies k plironeste min to xasete pedia einai poli kali efkeria... !!!!

Ανώνυμος είπε...

Ιδέες για επιπλέον εισόδημα απο το σπίτι Forex,PTC,Affiliate promotion
http://bit.ly/SrmzGz

billys konto είπε...

http://www.neobux.com/?rh=62696C6C79737878 το site είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί! Σας προκαλώ!ψάξτε οπουδήποτε.... δεν θα βρείτε ούτε ένα αρνητικό σχόλιο για το site!. πληρώνει και έχει τεράστιες δυνατότητες.

Ανώνυμος είπε...

apla diavaste prognositika apo edw kai vgalte lefta :P
http://www.linky.gr/FRNsK4

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας ονομαζομαι Γιωργος και θα ηθελα να σας κανω μια ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ!
Αρκετοι ψαχνετε για λεφτα στο ιντερνετ οπως αλλωστε εκανα κι εγω!Η λυση ειναι μια!Τα site που φυσικα μας δινουν λεφτα τα οποια εχει αποδειχτει οτι πληρωνουν!Εγω προσωπικα χρησιμοποιω το http://www.neobux.com/?rh=6767626271716B7332 το οποιο ειναι το καλυτερο!Εβγαλα μεσα σε 20 μερες 10 ευρω!Ειναι ευκολο!Το μονο που χρειαζεται ειναι ΥΠΟΜΟΝΗ και ΕΠΙΜΟΝΗ!στην αρχη τα χρηματα ερχονται σιγα-σιγα,σε πολυ λιγο καιρο ομως ΤΑ ΚΕΡΔΗ σας θα ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΟΥΝ εως και ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΑΣΤΟΥΝ!!
Οσοι κανετε εγγραφη μεσω του link http://www.neobux.com/?rh=6767626271716B7332 στειλτε μου ενα email στο moneyonline4you@yahoo.gr και θα σας στειλω καποιους καταπληκτικους οδηγους για να σας βοηθησουν στο σκοπο σας!Καλη συνεχεια σε ολους :)

ilias είπε...

Παιδία ένας είναι ο τρόπος να βγάλετε εύκολα και γρήγορα λεφτά.
καντε like στο face book http://www.fanslave.net/ref.php?ref=482011

justbeenpaid είπε...

Imoun kai ime grammenos sta perisotera programmata kerdon sto diadiktio.. apo neobux-zeek-bampaid-jbpnew.. kai den simazevete. apo afto omos kerdisa 1500$ mono me 10$ kai afto gia tin plaka dioti i eggrafi einai dorean...

Noumero 219 site sto planiti!!
www.ergasianet.weebly.com

Ανώνυμος είπε...

παιδια γεια σας και απο μενα 2 ερωτησουλες σημαντικες για μενα αν μπορειτε να μου απαντησετε
πως γινεται ο λογαρισμος paypal? ή καποιος αλλος τετοιου τυπου?

και πως γραφεται κανεις στο site απο το link καποιου???
ποια ειναι η διαδικασια?

σας ευχαριστω

Ανώνυμος είπε...

πειτε μου και κατι αλλο...to neoBux εκτος απ τα κλικ που κανεις εχει και περισσοτερες λειτουργιες για να βγαλεις περισσοτερα?

Ανώνυμος είπε...

σας ζαλισα αλλα χρειαζομαι και καποια αλλη πληροφορια οποιος ξερει..πως βαζεις το paypal στο σαιτ neobux ωστε να πληρωθεις καποια στιγμή?//

Ανώνυμος είπε...

LEFTA STO INTERNET MPOREIS NA BGALEIS APO TO http://www.easybytez.com/free10301.html ANEBASE ARXEIA PX PROGRAMMA DIATROFHS H KATI ALLO POU THA EINAI ENDIAFERON KAI BALE TO LINK APO TO ARXEIO POU 8A ANEBASEIS SE KAPOIO DIKO SOU SITE SE KAPOU ALLOU PX FORUM,BLOG,FANPAGE TWITTER POU NA EXEI POLU KOSMOS ETSI KA8E FORA POU 8A KATEBAZOUN TO ARXEIO TO EASYBYTEZ 8A SOU DINEI KAPOIA LEFTA EPISHS MPOREIS NA GINEIS PREMIUM MEMBER KAI NA EXEIS PERISOTERES DYNATOTHTES ;)

Ανώνυμος είπε...

[url=http://www.easybytez.com/free10301.html]GIA LEFTA MONO STO EASYBYTEZ[/url]

DJ GIANNHS είπε...

Αν θελετε μπορει τε να γραφτειτε εδω¨.Με υπομονη που ειναι απο τις καλυτερες αρετες,σε βαθος χρονου θα μπορειτε να εχετε ακομα και ενα ικανοποιητικο εισοδημα!Το λινκ ειναι:http://www.neobux.com/?r=johnvas

DJ GIANNHS είπε...

Αν θελετε μπορει τε να γραφτειτε εδω¨.Με υπομονη που ειναι απο τις καλυτερες αρετες,σε βαθος χρονου θα μπορειτε να εχετε ακομα και ενα ικανοποιητικο εισοδημα!Το λινκ ειναι:http://www.neobux.com/?r=johnvas

Ανώνυμος είπε...

egw pantos eimai poly eyxistimenos apo to neobux sas proteino na to deite http://www.neobux.com/?rh=7A616D7A69726973

http://internet-gr.blogspot.gr/p/neobux-system.html

Ανώνυμος είπε...

to neo anerxomeno site gia pay to click adds me kala pososta . http://www.vobux.com/?r=529418644

Ανώνυμος είπε...

Paidia kalhspera!!! eimai kainouria sto xwro giati logo anergias anagasthka na dokimasw k auto..akomi dn exw vgalei sxedon tipota (psuxoula) apo neobux,clickfair k clixsense....vrhka ena allo to opoio den kserw an ontws plhrwnei i einai apath..(an kapoios gnwrizei tha hmoun eugnwmwn an me enhmerwne)an thelete dokimaste to giati an ontws plhrwnei dinei kala xrhmata...
http://www.40dollarclick.com/?ref=elenathomas

Μαριαννα είπε...

Το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όσους έχουν σελίδα στο facebook blog η site.Σου δίνει λεφτά για κάθε έναν που διαβάζει την ανάρτηση σου και επειδή Κρίση έχουμε καλά κέρδη.ΚΑΝΕ ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΔΩ http://adf.ly/?id=817751 και ξεκίνησε

Ανώνυμος είπε...

Thanks , I have just been searching for information approximately
this topic for a long time and yours is the best I've found out so far. But, what about the conclusion? Are you positive in regards to the source?

Feel free to surf to my web site ... costs of dental Implants

Ανώνυμος είπε...

Good way of telling, and good article to get facts about my presentation subject, which
i am going to present in school.

Feel free to surf to my web blog www.renovationsmalaysia.com

Ανώνυμος είπε...

This piece of writing presents clear idea in favor of the new visitors of blogging, that truly
how to do blogging.

Here is my web site :: http://dental-Implantscost.net/

MASTER SALES είπε...

Γιατί το Νeobux είναι το νούμερο 1 ptc site.

Σου προσφέρει την δυνατότατα να έχεις ένα extra εισόδημα δουλεύοντας από το σπίτι βλέποντας διαφημίσεις κάνοντας Mini jobs και άλλες προσφορές είναι οι τρόποι που μπορείς να βγάλεις χρήματα από το internet.http://www.neobux.com/?rh=7A616D7A69726973
http://internet-gr.blogspot.gr/p/neobux.html

MASTER SALES είπε...

Γιατί το Νeobux είναι το νούμερο 1 ptc site.

Σου προσφέρει την δυνατότατα να έχεις ένα extra εισόδημα δουλεύοντας από το σπίτι βλέποντας διαφημίσεις κάνοντας Mini jobs και άλλες προσφορές είναι οι τρόποι που μπορείς να βγάλεις χρήματα από το internet.http://www.neobux.com/?rh=7A616D7A69726973
http://internet-gr.blogspot.gr/p/neobux.html

Ανώνυμος είπε...

dokimaste to!!!!!!!!100 euro to mhna sigoura gia ta free members...i monh proupothesh gia thn prwth plhrwmh einai 10 refferals kai 7 hmeres eggrafh....sas parakalw an thelete kante eggrafh apo edw exw anagh refferals...!!!!


http://www.mazbux.com/?ref=elenast

Ανώνυμος είπε...

Hey! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My web site looks weird when viewing from my iphone 4. I'm trying
to find a template or plugin that might be able to resolve
this issue. If you have any suggestions, please share.
Cheers!

Here is my site: dental implants cost

Ανώνυμος είπε...

I just like the valuable information you provide on your articles.
I'll bookmark your weblog and take a look at again right here regularly. I am quite certain I will learn lots of new stuff proper right here! Best of luck for the following!

Feel free to visit my homepage ... forums.goleseyed.ir

Ανώνυμος είπε...

Does everyone like blogspot or will there be an easier way to look?


Visit my webpage Forum.Fgouspopit.ru

Ανώνυμος είπε...

Undeniably believe that which you stated. Your favorite
reason appeared to be on the internet the easiest thing to be aware of.
I say to you, I certainly get irked while people consider worries that they just
do not know about. You managed to hit the nail upon the
top and defined out the whole thing without having side effect ,
people could take a signal. Will likely be
back to get more. Thanks

Also visit my homepage http://www.dentistsrootcanalnp5.bravesites.com/

Tsaloumas Giorgos είπε...

http://dtr-travel.weebly.com

Tsaloumas Giorgos είπε...

http://dtr-travel.weebly.com

Tsaloumas Giorgos είπε...

tsekarete to

Μαριάννα είπε...

Το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όσους έχουν
σελίδα στο facebook, blog η site.Σου δίνει
λεφτά για κάθε έναν που διαβάζει την
ανάρτηση σου και επειδή Κρίση έχουμε
καλά κέρδη.ΚΑΝΕ ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΔΩ http://
adf.ly/?id=817751 και ξεκίνησε

PafosPortal είπε...

Ασχολουμαι και εγω βλεποντας διαφημισεις 5λεπτα τη μερα και βγαζω κανα χιλιαρικο χωρις κεφαλαιο. Οποιος ενδιαφερεται www.pwsnavgaleisleftaonline.blogspot.com

Lazaros Ilia είπε...

Ψάχνεις χρηματα?
Η ιστοσελιδα αυτη μπορει να συο δωσει αρκετα χρηματα με μονο 10 λεπτα δουλεια τη μερα και χωρις να πληρωσεις τιποτα! Αν θες, μπορεις να πληρωσεις, αλλα δεν ειναι αναγκαστικο. Η εγγραφη ειναι δωρεαν
Το μονο που εχεις να κανεις ειναι να βλεπεις μερικες διαφημισεις που θα σου δινει η ιστοσελιδα καθημερινα κι αυτο ειναι ολο.
Αν εισαι συνεπης και υπομονετικος, αρκετα συντομα θα βγαζεις καλα λεφτα.
Για περισσοτερες πληροφοριες, μπορεις να κοιταξεις εδω
http://www.neobux.com/m/a/?rh=4C617A61726F7331393935
Κι αν δεν πιστευεις οτι ολα αυτα ειναι αληθεια, ριξε μια ματια στο φορουμ, στις αποδειξεις πληρωμων που βαζουν καθημερινα στο φορουμ τοσα μελη
http://www.neobux.com/forum/?/6/&rh=4C617A61726F7331393935
Αν ενδιαφερεσαι λοιπον, κανε εγγραφη εδω
http://www.neobux.com/?rh=4C617A61726F7331393935
Καλα κερδη!

Ανώνυμος είπε...

Good day! I just wish to give a huge thumbs up for
the great info you have right here on this post.
I shall be coming back to your weblog for more soon.

Have a look at my page - laptop wireless internet access options

leftaonline είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
leftaonline είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Hiya! I simply wish to give a huge thumbs up for the nice data you’ve here on this post.
I will likely be coming again to your weblog for extra soon.


Also visit my homepage; ikea brooklyn shuttle bus schedule

Ανώνυμος είπε...

Hey! I simply want to give a huge thumbs up for the great information you have got here on this post.
I might be coming back to your weblog for more soon.


Feel free to surf to my weblog; contigo coffee travel mug cleaning

Ανώνυμος είπε...

Howdy! I just would like to give an enormous thumbs up for the good data
you could have here on this post. I will likely be coming back to your weblog for more soon.



Here is my website - music theory for guitarists review

Ανώνυμος είπε...

Good day! I simply would like to give a huge thumbs up for the good
data you may have here on this post. I will be coming again to
your blog for extra soon.

My web site make a word a link html code

Ανώνυμος είπε...

Denizaki-4-6-2013 Γεια σας κι απο μένα.Επειδη βλέπω κάτι άσχετους να λένε ότι να ναι,(μακρια απο casino sites) ναι..μπορείς να βγάλεις λεφτα μέσω ιντερνετ αν ασχοληθείς σοβαρά, και αυτό μια εργασία ειναι άλλωστε (αυτό για κάποιους δυσπιστους που δεν έχουν ιδέα και γενικά στην Ελλάδα είμαστε πολύ πίσω σε αυτά) και θα σας διαφωτισω λίγο.Υπαρχουν 2 ειδών PTC site..αυτά που ειναι απάτη (scam) και αυτά που πληρώνουν πάντα (elit).Εγω προσωπικά είμαι γραμμένη σε 30 PTC sites και σας παραθέτω τα 10 πιο αξιόπιστα site που ειναι χρόνια στο χώρο και πληρώνουν ΠΑΝΤΑ.Γραφτειτε άφοβα δεν έχετε να χάσετε τίποτα...(ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ)ίσα ίσα αν έχετε πολύ υπομονή θα βγείτε κερδισμένοι .Μερικες συμβουλές: Να βάζετε πάντα το ίδιο όνομα χρήστη ποτέ όμως τον ίδιο κωδικό.(Εγω προσωπικά τα έχω σημειώσει σε ένα τετράδιο για να μην ξεχναω τους κωδικους μου) Ανοιγετε τον browser (chrome κατα προτίμηση ) 3-4 φορές και βλέπετε ταυτόχρονα τις διαφημίσεις,έτσι γλιτωνετε πολύ χρόνο! Και να θυμάστε 3 πράγματα: ΕΠΙΜΟΝΗ,ΥΠΟΜΟΝΗ και ΥΠΟΜΟΝΗ.Αν τα διαθέτετε όλα αυτά θα βγείτε κερδισμένοι αλλιώς βρείτε άλλον τροπο να βγάλετε λεφτα!
http://www.neobux.com/?r=Deniz77

http://www.clixsense.com/?5357664

http://www.probux.com/?r=deniz7

http://www.cashnhits.com/index.php?ref=deniz7

http://buxp.org/?r=deniz7

http://www.scarlet-clicks.info/?ref=deniz7

http://www.getbuxtoday.com/?ref=deniz7

http://www.cashtream.com/index.php?ref=deniz7

http://www.cashons.com/index.php?ref=deniz7

http://www.twickerz.com/?ref=deniz7

Καλά κέρδη λοιπόν και να θυμάστε αν ασχοληθείτε σοβαρά και έχετε στην αρχή πολύ υπομονή και στρατηγική , μετά απο κάποιο διάστημα θα αρχισετε να βγάζετε ένα αξιοσεβαστο ποσό το μήνα.ΥΓ: στο buxp.org στο τέλος υπάρχει μια διαφήμιση που δεν πρέπει να κάνετε ποτέ κλικ γιατί θα μηδενίσει το πόσο που έχετε μαζέψει..και στο Getbuχtoday επίσης υπάρχει μια διαφήμιση παγίδα που αν κάνετε κλικ σε αυτή θα ανασταλεί ο λογαριασμός σας για μερικές ημέρες. Καλή επιτυχία!!

qqq είπε...

http://www.scarlet-clicks.info/?ref=range22

οποιος θελει ας κανει εγγραφη!! καλο και αξιόπιστο site!!

dimitris rallye είπε...

paid2click είναι απατεώνες έβαλα 2 άμεσους referral και εδώ και δύο μέρες τώρα η επαλήθευση στις διαφημίσεις δεν λειτουργεί τους έστειλα μήνυμα και μου ανέστειλαν τον λογαριασμό μου

dimitris rallye είπε...

paid2click is a scam

Ανώνυμος είπε...

Hello! I just wish to give an enormous thumbs up for the
great info you have got here on this post. I shall be coming back to your blog
for more soon.

My website :: kjv bible free download for phone

Ανώνυμος είπε...

επειδη το εχω ψαξει τα 2 καλυτερα ptc sites για να βγαλεις δωρεαν χρηματα βλεποντας διαφημισεις ειναι: http://www.neobux.com/?rh=656C656E697872 και http://www.clixsense.com/?5412378
εαν θες επιπλεον δωρεαν αμεσους referrals μπες απο εδω: http://www.getref.com/index.asp?id=ELENIXR
εαν θες να διαφημισεις τη σελιδα σου μπες απο εδω: http://www.easyhits4u.com/?ref=elenixr
ολες οι σελιδες αυτες ειναι οι πιο αξιοπιστες.για περισσοτερες πληροφοριες πατα εδω: https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=5710456981797409573&pli=1#editor/target=post;postID=5174971269932598790;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=1;src=postname

Online Money είπε...

Καλησπερα, σας εστειλα αυτο το μηνυμα για να σας παρουσιασω ενα πολυ ευκολο προγραμμα που μπορεις να βγαλεις αρκετα χρηματα.

Εχω φτιαξει 2 blogs (Ελληνικο και Αγγλικο) με ολες τις πληροφοριες που χρειαζονται.
(Το αγγλικο blog ειναι πιο λεπτομερες.)

Αν σας ενδιαφερει γραφτήτε (Εχει trial 30 ημερων)
Μετα μπορειτε κι εσεις με την σειρα σας να το παρουσιασετε στο blog/σελιδα σας.


Ελληνικο Blog: http://coingenerator-greece.blogspot.gr

Αγγλικο Blog: http://digitalgeneration4money.blogspot.gr

Σας ευχαριστω.
Γιωργος

panos είπε...

δειτε το blog μου
για εξτρα κερδη και τιπς
http://kerdoclick.blogspot.gr/

Ανώνυμος είπε...

-----> Κερδίστε χρήματα, απλά, χρησιμοποιώντας την ισχύ του υπολογιστή σας ! <------
Έχω ξεκινήσει με αυτές τις 2 εταιρίες:
~ www.coinbeez.com/3090
~ www.ipuservices.com/contact.php?referred_by=IPU018097

Πραγματικά τα έσοδά σας είναι άμεσα !

Aiolos Sp είπε...

εγώ χρησιμοποιώ αυτό. Δίνει 10 cent η διαφημιση. 3,8 ευρω την μερα δεν είναι καθόλου άσχημα. Μπείτε με τον λινκ για βοήθεια.

http://www.mazbux.com/?ref=aiolos

alex kostantakis είπε...

muzbbux είναι απάτη !! Κάνεις εγγραφή και αφού βλέπεις ότι όντος μαζεύεις πολύ γρήγορα χρήματα, όταν πας να τα τραβήξεις ΔΕΝ στα δίνει αν δεν έχεις 10 ρεφεραλ !!!!

Σε 1 εβδομάδα έχω 40 ευρώ.... αλλά λεφτά δεν παίρνεις !!

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ PAY-POL TI XREIAZETAI?

diamakill killman είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
diamakill killman είπε...

http://www.neobux.com/?rh=6469616D616E7469737373 osoi asxolounte edw paides!!!